piątek, 11 stycznia 2013

22. Imaginy Wszyscy "nie byłem aż tak pijany"

Nathan: Nie byłem aż tak pijany.
Jay: Człowieku, podszedłeś do lustra i zacząłeś się wydzierać 'O MÓJ BOŻE, TO NATHAN SYKES!!'

Jay: Nie byłem aż tak pijany.
Nathan: Stary, sikając kręciłeś się w kółko krzycząc ''JESTEM SPRYSKIWACZEM!'

Max: Nie byłem aż tak pijany.
 Tom: Stary, zapytałem się ciebie o godzinę, a ty wyciągnąłeś termometr, mówiąc, że czwartek.

Tom: Nie byłem aż tak pijany ! 

Max: Stary,pytałeś się krzesła czy możesz się przysiąść

Siva: Nie byłem, aż tak pijany...

Max: Spędziłeś pół godziny w wannie szukając Nemo.

_________________________________________________________________________________
Chejka !

od 14 do 17 (chyba) jadę tam gdzie nie będę miała internetu...więc może coś mnie natchnie, bo mam przecież zamówienia...

>>Karolina Czajkowska Tom +18

>>Katarzyna Jesionowska Nathan +18

>> Natalcia  Nathan +18
>> Wera 1316 Nathan +18

5 komentarzy:

  1. hahahaha ! :D
    nie no ty potrafisz poprawić człowiekowi humor ! ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ty jeszcze mnie nie znasz !
      na co ja jestem zdolna h3h3 xD
      sama nie wiem >.<

      Usuń
  2. Hahah jebłam:)
    A co mam ci nazwisko podać?

    OdpowiedzUsuń
  3. ;) Jestem Weronika Bukowska :D

    OdpowiedzUsuń