wtorek, 8 stycznia 2013

21. Imaginy Wszyscy


Tom 

Ty: Tom, jestem głodna!
Tom: Czy masz może ochotę na pysznego przypieczonego kurczaka z górą pysznych, chrupiących frytek?!
Ty: Oooo tak Tom!!
Tom: To super, dla mnie też możesz zrobić

Nathan

Ty: Nathan, patrz jak te psy słodko razem wyglądają ! Ciekawe czy my też tak razem wyglądamy
Nathan: Nie, my wyglądamy lepiej kiedy się ruchamy!

Siva

Ty: Siva, mam ochotę na czekoladę.
Siva: Czy ty wiesz jak czekolada źle wpływa na zęby?! Czy ty wiesz, że możesz nabawić się pruchnicy i zęby ci mogą powypadać?! Czy ty zdajesz sobie z tego sprawę?!
Ty: Yyy no...
Siva: To super, mi też przynieś

Max

Ty: Max, czemu nie nosisz skarpetek?
Max: No, bo wiesz, kiedyś nie było nic pod ręką no i.... No i tak już się przyzwyczaiłem, że do tego używam skarpetek, więc...

Jay

Ty: Jay, mogę dotknąć twoich włosów?
Jay: No pewnie, śmiało.
*macu macu*
Jay: [T.I], mogę dotknąć twoich włosów?
Ty: Sure
*Jay kieruje rękę w dolne partie twojego ciała*

1 komentarz:

  1. Jeb, jeb jeb z krzesła .
    Auć dupcia piecze ! :(
    Wsyzsktie sa mega, nie mam zamiaru nikogo faworyzować ! xD
    ♥ nastepne pisaaj ;3

    OdpowiedzUsuń