sobota, 16 lutego 2013

27. Wszyscy

1.Nathan

Jay: Stary widziałam cię w telewizji! 
Nathan: Serio? o mój boże, na jakim kanale? 
Jay: na animal planet.


Ty:Czekaj,muszę się jeszcze pomalować.
N:Achhh,zapomniałem,bez tego goryle cię napadną,bo pomyślą że to ich kolega.
Ty:Sykes!!!Morda!!!!


2.Jay


J:Pamiętasz te czekoladki,które ci dałem na urodziny??
Ty:Tak
J:Wcześniej je zjadłem i dałem ci puste pudełko.
Ty:James!!!!!


Ty: Jay,musimy kupić lustro.
J:A co znowu się stłukło na twój widok??
Ty:Śpisz na kanapie.


3.Tom


Ty:Tom,kochanie podasz mi ręcznik??
T: A sama nie możesz go wziąć??
Ty:Ale ja nie mam na sobie ciuchów!
T:Już biegnę!!!


Tom:Kochanie mam słabą baterię...
Ty:To podładuj
*podchodzi do ciebie i cię przytula*
Ty:Tom,co ty robisz??
Tom :Ładowanie...Proszę czekać...


4.Max


Ty:Max zabierz tego psa !
M:Czemu?
Ty:Bo on mnie rozbiera wzrokiem!
M:Już go nie ma!


M:Mam dla ciebie niespodziankę .
Ty:Jaką???
Nagle wniósł do domu 2 metrowego misia.
M:Tada!!!!
Ty:Dziękuję kocham cię!


5.Siva


Ty:Siva . Idź już , bo ja mam trening .
S:Ale ja chce popatrzeć .
Ty:Nie bo się nie skupie .
S:I tak zostanę .
Ty:Błagam cię szykujemy niespodziankę na pokaz .
S:
Coś za coś . - poruszał śmiesznie brwiami

Ty:Co chcesz ? - spytałaś
S:Buzii !!! - powiedział i zrobił dzióbek
Pocałowałaś go najpierw delikatnie , później Siva podniósł cię i zaczął obracać .Oderwałaś się od niego .
Ty:No to możesz już iść
S:Pa .


Siva stoi przed lustrem , myje zęby  i gada do siebie .
-Jestem bogiem , uświadom to sobie . Ty nie jesteś bogiem nie wyobrażaj to sobie .
-Hahahahahah ! - wybuchłaś śmiechem - Jak żeś pozmieniał piosenkę Paktofoniki
-No bo ja jestem bogiem !
-Czyli ja nie?
-Nie ! Bóg jest tylko jeden !
-Aha . To mój bogu masz pastę na całej twarzy .


6.Wszyscy


Jay: Słuchaj zakochałem się 

Siva: Ja też cię kocham
Tom: Nie ! Jay mówił do mnie
Pewna dziewczyna: On do mnie mówił
Jay: Szczerze to mówiłem do Nathan'a


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz