piątek, 9 listopada 2012

2. Imagin Nathan



dla Klaudii :]

Właśnie szłaś do swojego chłopaka świętować1 rok. Weszłaś do jego mieszkania i zobaczyłaś jak się całuje z jakąś laską w łóżku.. Zobaczył cię i wybiegł owinięty w prześcieradło tobie lały się łzy strumieniami nie mogłaś ich zatrzymać
Tłumaczył, że zrobił to przez to, że ja nie chciałam z nim tego zrobić.. W pewnym momencie wyrwałaś się mu i wybiegłaś z domu a on za tobą krzyczał to, co wcześniej w domu tylko wybiegł ubierając spodnie i dalej to samo:
- „to przez ciebie to zrobiłem” „ jak byś to ze mną zrobiła to by do tego nie zrobił z nią”
- zostaw mnie! Nienawidzę cię – odkrzykiwałaś
 W pewnym momencie wpadłaś na przystojnego chłopaka podobnego do sida z epoki lodowcowej
- coś się stało? A tak w ogóle to jestem Nathan – zapytał
- a ja jestem [ T. I] i stało się - i wskazałaś na dobiegającego do was twojego byłego i znowu zaczął krzyczeć
- wracaj do mnie ty idiotko słyszysz?! – Nie zwracałaś na niego uwagi tylko patrzyłaś na oczy nowo poznanego chłopaka.
- możesz ją zostawić? – Odpowiedział mu chłopak za ciebie
- a co ci do tego lalusiu! – Twój ex
- nie masz prawa go tak nazywać! – Ty
-bo, co mi zrobisz! – Twój ex
- to – kopłaś go w klejnoty i zaczęłaś całować Nathana, na którego miałaś ochotę, gdy go zaczęłaś całować on tylko przybliżył ciebie do siebie
- ty s*ko ! – Krzyknął ex i odszedł a wy oderwaliście się od siebie
-przepraszam – wyszeptałaś
- nie przepraszaj – i cię teraz on pocałował – chyba się zakochałem
-ja też- i się przytuliłaś do niego
-przy mnie nikt cię nie skrzywdzi
- dziękuje – pocałowałaś go w usta.
--------2 LATA PÓŹNIEJ-------

Właśnie się dowiedziałaś, że jesteś z Nathanem w ciąży On się ucieszył bardziej niż ty. Wszystko się układa i że twój mąż Nathan rzecz jasna cię rozumie i wspiera.
Twoja bff zażartowała, że dobrze, że cię ten zdradził, bo inaczej byś nie poznała swojego rycerza na białym koniu xD
****
następny ;] jestem w trakcie pisania smutnego , już bym to dawno napisała ale mi przeszkadzają ! yyh ! 

12 komentarzy:

  1. Zajebisty !
    I want more !
    Szpan angielskim xd
    Szkoda,że nie było Sexy Time
    Taa wiem,zboczona jestem :D

    OdpowiedzUsuń
  2. jak chcesz to mogę ci też napisać Sexy Time xD w toalecie tak jak ja dziś xD
    podglądacz ! -.-

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pisz,pisz :D
      No weź przez przypadek widziałam xd

      Usuń
    2. Czyli + 18 z Nathanem *.*
      no już nie tłumacz się ja wiem swoje xD

      Usuń
    3. YEAH ! ♥
      Jestem winna i nie mogę się bronić ? :<

      Usuń
    4. no jak chcesz ! broń się
      cios cios unik unik xD

      Usuń
  3. I know I just gotta let it go
    I shoulda' know
    I gotta learn to say goodbye now
    I throw my armour down
    And leave the battleground
    For the final time now
    I know I'm running from a warzone

    ` warzone `

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I think I could be
      Going crazy,Going crazy
      Felling the walls come closer
      Bodies Colder
      cuz I'm behind bars

      Usuń
    2. I said people, we’re all looking for love tonight
      Sometimes we can’t see it,
      we’re all blinded by the light
      And we all get low, all get low
      Searchin for the piece of mind
      Just when I’d given up,
      Lookin for some kinda sign
      That's when I found you, you, you
      I found you, you, you
      I found you, you, you
      I found you, you, you

      <3 :3

      Usuń
  4. It’s like my nerves are set on fire.
    It’s like a fuse growing in my brain.
    The sun is risin’ and we’re not tired.
    We’ll be dancin’ on for days.
    Maybe I’m a mad man.
    Maybe I’m a bad, bad, bad, bad man.
    But you won’t see a sad man,
    When you’re lookin’ at me.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Baby come over here,
      I just gotta tell you something something.
      There's nothing left to fear
      there's nothing that can hurt you, nothing.

      Usuń