sobota, 10 listopada 2012

4. Imagin Nathan



dla Natalii :] (mój Murzyn) 

Wybrałaś się na zakupy.. Wybierałaś akurat czapki dla twojego skarba ( skarbca )  gdy zauważyłaś go całującego się z jakaś laską.. Gdy już doszłaś ( bez komentarza) do domu jego nie było. Rozpłakałaś się pękło coś w tobie no niby to pocałunek, ale..ehh
..Zaczęłaś pakować rzeczy Nathana
- Wróciłem kochanie – krzyknął z dołu a ty rzuciłaś jego torbę na dół i zamknęłaś się w pokoju
- [T.I] wyjeżdżamy gdzieś? – Zapytał
- tak ty z mojego życia
-ale jak to, co się stało?
-ty jeszcze się pytasz całujesz się i obściskujesz jakimiś lalusiami w sklepie
- o czym ty mówisz?
- o czym ja mówię! Jeszcze się pytasz! Powtarzasz się..
- ale ja nie wiem o co ci chodzi! Wracam od chłopaków ty mi mówisz że się całuje z jakąś laską ! – Krzyknął uderzył pięścią w drzwi i słyszałaś jak odszedł od drzwi zadzwoniłaś do Toma potem do Jay’a i pozostałych dwóch chłopaków potwierdzili Nathan był u nich.. Zrobiło ci się głupio, że oskarżyłaś go o coś takiego..zeszłaś na dół bo tam siedział on.
-ja.. – wydukałaś a on popatrzył czerwonymi od płaczu oczami
-przepraszam – wyszeptałaś i siadłaś koło niego
-ty myślałaś, że to ja byłem, że ja byłem w stanie całować się z jakąś laką! Przecież ja ciebie kocham i nie mógłbym ci tego zrobić a jak już to bym sobie tego nie darował..- Rozpłakałaś się
- Kochanie nie płacz proszę – powiedział i pocałował cię namiętnie w usta to cię uspakajało wtuliłaś się w niego poczułaś jego zapach nie mogłaś przestać go wąchać ten jego zapach był jak narkotyk, bez którego nie da się żyć bez niego też nie mogłaś żyć.. Przepraszałaś go jeszcze dużo razy on za każdym razem cię przytulał albo całował.
 

Dalej jesteście razem i cieszycie się sobą

2 komentarze:

  1. Dzdzięki mój cyganie <3
    Słodko , po raz 2 jestem ślepa i pomyliłam Nathusia z jakimś innym pedałkiem i chciałam go zostawić?! Ejejeje Cygan! Aż taka głupia nie jestem XD!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ależ prosze Murzynie :3
      ślepiec ♥ nadrobisz dopiero gimbaza przed Tobą xD

      Usuń