sobota, 17 listopada 2012

7. Imagin Nathan +18



dla Nathalie :D

Siedzisz sobie na kanapie przeglądając różne kanały nagle patrzysz a tu ręka twojego ukochanego jest pod twoimi spodniami
-Nathan kotku można wiedzieć, co ty robisz?
- O zauważyłaś w końcu
-Ale, co twoją rękę pod moimi spodniami?
-Bingo, jeśli będziesz miała ochotę to czekam w sypialni – powiedział wyciągnął rękę z twoich spodni wstał i poszedł
Ty dalej oglądałaś film był bardzo ciekawy Nathan tam pewnie czekał orgazmu dostawał.

*Nathan*

Czekałem i czekałem w sypiali rozebrałem się ubrałem się znowu się rozebrałem a ta nie przyszła z nudów poszedłem się umyć usłyszałem otwieranie się drzwi w łazience a
Po chwili powolne otwieranie kabiny ujrzałem jej głowę a potem już całą jej okazałość
-Można się dołączyć? - Zapytała
-A, co film się skończył to teraz tu przylazłaś?
-No, mowiłeś, że jak będę miała ochotę.. – Przygryzła wargę
- Dobra wchodź
- Weszłabym w Ciebie jakbym miała, czym
-To mogę zrobić to za Ciebie
Nie odpowiedziała tylko kucnęła myślałem, że już będzie się bawić moim przyjacielem a ona tylko wzięła słuchawkę a następnie wstała i odkręciła ciepłą wodę.
Zacząłem dotykać i całować jej piersi momentalnie zakręciła wodę Wyszliśmy z kabiny
Siadła mi na kolanach w przeciwną stronę jak moja. Wkładałem jej dwa palce do myszki.
 

Następnie wstała i pokazała żebym ja też wstał klękła przede mną i stało się było mi tak dobrze normalnie Czułem, że zaraz dojdę. Kazałem jej się odwrócić i szybkim ruchem wszedłem w nią po krótkim czasie oboje doszliśmy wzięliśmy jeszcze wspólny prysznic nie odbyło się bez pieszczot.

1 komentarz:

  1. dzięęęęęęęęęęęęęęęęęęęęękuję XD
    fhyddjoonvsgilndswrjijhdaruipljdth zajebistyyy *____*

    OdpowiedzUsuń