piątek, 14 grudnia 2012

17.Imagin Wszyscy

1. Nathan



Ty: W takiej krótkiej spódniczce nie pojedziesz na dyskotekę!
Nath: [T.I] , ale ja mam już 18 lat
Ty: Gówno mnie to obchodzi Nathan Nie idziesz 
 
2. Tom


Ty: Tom, ale ty jesteś seksowny!!
Tom: No wiem, ja w końcu w tym związku jestem sexy za nas obojga!
 

3. Max


Ja: Max, podrap mnie tutaj!
Max: No chyba cię swędzi dupa
Ja: No, skąd wiedziałeś?! 

4. Jay


Wracasz po pracy do domu.
JAAAAY JAAAAY !!
Słyszysz jego głos z sypialni:
J: No weź sśij! Nie liż! Sśij!
Wchodzisz do pokoju.
Ty : JAK MOGŁEŚ!?
J: O cześć[T.I] ! Właśnie uczę naszą córeczkę pić przez słomkę,
Ty: Wiedziałam... No to...
J: CHODŹ SIĘ RUCHAĆ!
 

5. Siva

Siva: [T.I] tak patrzę na ciebie i widzę, że jesteś taka... - *mówi z uśmiechem*
Ty: Awww, no jaka Siv ?
Siva: Brudna na twarzy hahahaha

1 komentarz: